• Sds

Środowiskowy Dom Samopomocy

ul. Rolna 5,   63-505 Doruchów

tel: 62-7315020

e-mail: sds.doruchow@wp.pl

ZAPRASZAMY

Na początku września grupa uczestników naszego Domu wraz z kolegami i koleżankami z WTZ Doruchów  brała udział w pięciodniowej wycieczce krajoznawczej do Kudowy Zdrój.

W poniedziałek 3 września po przyjeździe do Kudowy Zdrój do naszej grupy dołączył przemiły Pan Przewodnik, który towarzyszył nam przez całą wycieczkę.  Byliśmy w Muzeum Zabawek, Muzeum Żab i Muzeum Kultury Ludowej Pogórza Sudeckiego .  Bardzo podobała się nam ruchoma szopka w Kudowej -Czermnej, Skansen i Bazylika w Wambierzycach oraz Park Zdrojowy w Polanicy Zdrój. Duże wrażenie wywarła na nas wizyta w Kaplicy Czaszek. Codziennie spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym w Kudowie i korzystaliśmy z walorów klimatycznych miasta. Jeden dzień z naszej wycieczki przeznaczyliśmy na wyjazd do Pragi. Po zwiedzaniu miasta odbyliśmy rejs statkiem po Wełtawie. Do domu wróciliśmy w piątek wieczorem, zmęczeni ale za to pełni wrażeń i z planami wycieczkowymi na przyszły rok.